NE LÉGY FELNŐTT!

2015.01.19. 18:25

NE LÉGY FELNŐTT!

apa-lanya-tanc-2.jpegAddig érzi a szülő fontosnak magát, amíg van feladata. Saját létének igazolása a szülői szerep.

 Ha a gyerek felnő, mi szükség van rám?

 Feleslegesség érzése léphet fel, ezért nem szabad hagyni, hogy a gyerek felnőjön. A növekedési hormont befolyásolja az üzenet, ezért lehetséges, hogy alacsony marad.

„Neked ezzel még nem kell foglalkoznod.”

„Majd ha én már nem leszek, csinálhatod.”

Ennek a tiltásnak a hozománya, hogy a gyerek bizonytalan, döntésképtelen, gyámoltalan, nem tud ellátni dolgokat, anyámasszony katonája marad. Felnőttként párkapcsolati problémái lesznek, hiszen a párkapcsolatot felnőtteknek találták ki, ha gyerekesen viselkedik valaki, akkor nem működik.

Oldó mondatok:

Drága szüleim! Felnőttem! Szeretném, ha ezt észrevennétek. Én vagyok a kicsi, és ez mindig is így marad, de most már a saját életemet szeretném nagyként tovább élni. Segítsetek engem. Támogassatok engem. Engedjétek, hogy tapasztalhassak, és ha kell hibázhassak. Így leszek egyre teljesebb, egyre bölcsebb. Az utamról időként visszatekintek, és tudom, hogy az ajtó mindig nyitva áll előttem!

A bejegyzés trackback címe:

https://angi-kinez.blog.hu/api/trackback/id/tr947089417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása