NEKED

2013.11.17. 19:49

Találkozások


181290_461552887265650_1359480939_n.jpg" A khairosz a szent idő, az istenek ideje, amelyben az ember akkor részesülhet, ha jelenét kinyitja a lét minden minőségére..."

Ma reggel...a fakockákkal kirakott aljú pesti átjáróházban...egyszer csak ott voltál. Álltál az oszlop mellett, és végre észrevettelek. Végre Rád néztem. Megláttalak, milyen is vagy valójában. Nem tudom, hányszor siettem már el melletted, néztem félre, merültem el saját türelmetlen igyekezetemben. Mert mindig igyekeztem valahová, mindig vágytam épp elérni valamit, vagy valakit. 
Nem ilyennek képzeltelek. Valójában nem is fordítottam rád figyelmet. Sőt...
korábban leginkább elkerülni szerettelek volna. Idegesítettél. Hiábavalónak tartottalak. Szerettem volna minimálisra csökkenteni a veled töltött időt. Taszítottál. Lelassítottál. Akadályoztál. Szó szerint feltartottál. 

313708_509675239075564_1893992845_n.jpg
Aztán elkezdtél tanítani. Nem éppen gyengéden, mert makacs és dacos tanítvány voltam. Többször ismételtettél osztályt velem. Emelted a tétet. Meg kellett mutatnod, ki az erősebb. Hosszú időbe telt, míg beláttam, hiábavalóság volt csukott szemmel küzdenem ellened. De előbb gyűlöltelek, mert lefegyvereztél. Tehetetlen voltam. Beletörődtem, aztán lassan-lassan elfogadtam. 283238_115900155174747_100002642902304_98519_4592849_n.jpg
És ma...ma, valamiféle isteni kegyelem folytán, megláthattam igazi arcod. Nemességed, méltóságod, erőt sugárzó tartásod. Feltétlen szükségességed biztonságot adó erejét. Mert kellesz. Mert nélküled nem kap formát a teremtő gondolat. Nem érik meg a gyümölcs és nem fejlődik ki anyja méhében a gyermek. A régiek becsülték értéked...tudták, hogy ha szeretnének valamit, azt meg kell vágyni és aztán elég, ha társadul szegődnek. Felismertek és megadták neked a tiszteletet. 
A VÁRAKOZÁS képessége vagy te. 
A gyengédséghez feltétlenül szükséges, legszebb női minőségek egyike. A teremtő, formát adó idő, egy nő tekintetében felcsillanva világok megnyílásának ígérete. Hozzád le kell lassulni, előtted meg kell állni. És akkor elmondod, amit már régóta szeretnél megértetni, hogy: 
"mindig minden a maga idejében történik meg: a lét ritmusa által feltételezetten."

( az idézetek forrása: http://www.kia.hu/konyvtar/

A bejegyzés trackback címe:

https://angi-kinez.blog.hu/api/trackback/id/tr635639543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása